Buscar este blog

domingo, 29 de mayo de 2011

MARKETING TURISTIC ANDORRA

Els comuns de Canillo i Encamp, i el domini de Grandvalira, han presentat aquest dimecres una nova edició de la guia conjunta d'activitats d'estiu, que Porta com a principal reclam el fet de ser l'alternativa a la platja.
Els comuns de Canillo i Encamp, i el domini de Grandvalira, han presentat aquest dimecres una nova edició de la guia conjunta d'activitats d'estiu, que enguany porta com a principal reclam el fet de ser l'alternativa a la platja. La guia és, en aquesta ocasió, més reduïda i amb el contingut més concentrat, dividit en quatre apartats: oci i diversió, esports i muntanya, cultura i tradicions, i compres i relax, amb la intenció de vendre l'oferta turística com un tot i no només a nivell parroquial. S'han fet un total de 57.000 guies, 7.000 més que l'any passat tot i que és la meitat de la xifra de les d'hivern, i han tingut un cost de 44.000 euros.

No hay comentarios: